|
Üzleti PRÉMIUM csomag:
|
|
|
Ajánljuk: azoknak a vállalkozásoknak, akik vagy tevékenységi körük, vagy szolgáltatási színvonaluk erősítése érdekében munkaidőben és azon kívül is 0-24 órában élő szóban fogadni kívánják ügyfeleik kérdéseit, hibabejelentéseit, új megrendelési igényeit és jelenlegi állományát nem szeretné 3 fő ügyfélszolgálatos felvételével kiegészíteni. |
|
hívásfogadás az Ön cégének nevében |
ügyeleti idő 0-24h-ig, munkanapokon |
a beérkező igények írásos dokumentálása, és továbbítása egy megadott e-mail címre |
hívásszűrés (a megrendelő igényei alapján) |
díjmentes online call center üzleti kommunikációs felület |
|
idegen nyelvű hívásfogadás |
visszahívás kezdeményezése a megrendelő, vagy az ügyfél felé, ill. SMS értesítés |
a beérkező igények írásos dokumentálása, melyet aztán faxon juttatunk el a megrendelőnek |
személyes interjúk alapján cégprofil létrehozása rendszerünkben |
megerősített ügyfélszolgálati támogatás kritikus időszakokban |
|
|
|
"Cukrászmesterként tevékenykedem, és Szögecky Viktóriának hívnak. Sokszor nem tudok a telefonnal foglalkozni, mert éppen süteményt díszítek, vagy ki kell vennem a tortát a sütőből. Eleinte a fiam vette fel helyettem a telefont, de nem tudta megfelelően kezelni az ügyfeleket, és így találtam rá az Officecenterre. Most már a megrendelők is elégedettek, és a torta sem ég oda :). "
Szögecky Viktória - Nyíregyháza
|
|