|
Üzleti ALAP csomag:
|
|
|
Ajánljuk: elsősorban azoknak az egyéni,- családi vállalkozóknak, társaságoknak akik ügyfeleik hívásait kizárólag munkanapokon kívánják fogadni munkaidőben, ugyanakkor főállású ügyfélszolgálatost foglalkoztatni nem szeretnének. |
|
hívásfogadás az Ön cégének nevében |
ügyeleti idő 8:00-16:00-ig, vagy 9:00-17:00-ig munkanapokon |
a beérkező igények írásos dokumentálása, és továbbítása egy megadott e-mail címre |
hívásszűrés (a megrendelő igényei alapján) |
díjmentes online call center üzleti kommunikációs felület |
|
idegen nyelvű hívásfogadás |
visszahívás kezdeményezése a megrendelő, vagy az ügyfél felé, ill. SMS értesítés |
a beérkező igények írásos dokumentálása, melyet aztán faxon juttatunk el a megrendelőnek |
személyes interjúk alapján cégprofil létrehozása rendszerünkben |
hívások rögzítése minőségbiztosítás céljából |
|
|
|
"Ácsmesterként dolgozom. Mivel veszélyes munkát végzek, ezért nem tudom mindig a hívásokat fogadni. Általában a tetőszerkezetek készítésekor értek a hívások, ahol balesetveszély nélkül képtelen voltam felvenni. A szolgáltatás igénybevétele óta, gyarapodtak a megrendeléseim, mivel kezelték helyettem az új ügyfeleket. Köszönöm Officecenter! "
Terenyei Zoltán - Békésszentandrás
|
|